Další reklamace u Vodafone

Možná už jste četli můj článek o mobilním monopolu, který měl být původně o mých zkušenostech s Vodafone. Je už sice starší, ale problémy stále přetrvávají a z těch komplikací, které jsem za to uplynulé období měl, bych chtěl vyzdvihnout nedávnou reklamaci slevy na internet.

V zimě jsem si chtěl zrušit mobilní internet (používám ho hlavně v létě na výletech, kvůli srážkovému radaru apod.), a při rušení mi byla nabídnuta sleva 25 % na 3 měsíce, pokud si současný balíček ještě nechám. 2 stovky měsíčně za 500 MB dat, taková nabídka můj plán pozměnila a balíček jsem si tedy nezrušil. Nutno poznamenat, že tuto slevu lze využít pouze jednou, avšak pokud ji využijete a opět požádáte o zrušení, bude vám znovu nabídnuta – sakra, to si nemohou někam poznamenat, že už jsem ji využil a nemám na ni nárok?

Jakým překvapením však bylo, že jsem nakonec místo slíbených 3 měsíců dostal slevu jen na 2 měsíce. Vše jsem měl naštěstí zdokumentováno, a tak jsem se bez obav mohl pustit do další reklamace. Týden po zaslání všech podkladů, které dokazovaly, že jsem byl skutečně okraden, se mi ozvala operátorka a během 3minutového rozhovoru jsme vše vyřešili a neposkytnutá sleva mi byla převedena na úhradu příštího vyúčtování.

Jistě, vše bylo naštěstí vyřešeno. Problém však není v tom, že by mi Vodafone neuznával reklamace, ale že neustále musím kontrolovat podrobné vyúčtování a hledat, kde se stala jaká chyba, a následně obětovat čas a nervy pro řešení reklamací. Proč to nemůže fungovat vše jak má, proč se takové chyby stále dějí, proč si vše musím stále kontrolovat, proč není ke komu odejít?!

sdilet
Hrůza!Nic mocPrůměrDobrý článekVynikající! (dosud nehodnoceno)
Loading ... Loading ...
Příspěvek byl publikován v rubrice Bleskovky, Co mě štve, Finance, Technologie. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Další reklamace u Vodafone

  1. Pingback: Vodafone – konečně správná péče? | MistrBlogu.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.