Jak ze mě kdykoliv udělat platebně neschopného

Jednoho rána se vzbudím, zapnu mobil a čtu zprávu „Vážený kliente,“ od Poštovní spořitelny: „Z důvodu opětovné chybné autentizace Vám byl dne 26.1.2011 05:12 hodin zablokován přístup k elektronickému bankovnictví PS.“ A aby to nebylo málo, tak to ještě zabili pozdravem na rozloučenou, který byl opravdu na místě: „Děkujeme za použití služeb el. bankovnictví, Vaše Poštovní spořitelna.“

Co to znamená? Že nějakej ťulda se zkoušel přihlásit do internetového bankovnictví a pořád ne a ne se to přihlásit, i když heslo měl správné. Po několika pokusech se login zablokoval. No a pak zjistil, že neměl chybu v hesle, ale v dlouhém loginu. Tohle se holt stává, i mně se to kdysi dávno povedlo :-)

A co já teď? Nemůžu provádět absolutně žádné platby, ani zkoumat pohyby na účtu. Musím jet do města na nejbližší pobočku, tam vyplnit Žádost o zrušení blokace a čekat, až se žádost vyřídí. To by nestačilo přes autorizační SMS účet opět aktivovat, hergot?!

Určitě není na místě, aby měl někdo možnost kdykoliv kohokoliv takhle zablokovat. A kromě odepření přístupu k el. bankovnictví se zruší i avíza – E-mail / SMS upozornění na transakce. Takže po blokaci už majitel ani neví, co se na účtu děje. Tleskám…

Aktualizace 11.11.2017: Od Poštovní spořitelny už jsem raději utekl k FIO bance.

sdilet
Hrůza!Nic mocPrůměrDobrý článekVynikající! (dosud nehodnoceno)
Loading ... Loading ...
Příspěvek byl publikován v rubrice Bleskovky, Co mě štve, Finance, Internet, Počítače, Technologie. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.